Sunday, April 3, 2011

Kali ni saya nak share satu website http://lot.my/.
Lot.my adalah satu aplikasi yang membolehkan para usahawan membuka kedai online lengkap secara percuma, mudah dan berkesan. 

Lot.my dibangunkan supaya mudah digunakan walaupun oleh pengguna yang tiada kemahiran IT yang tinggi. Untuk memulakan kedai online, usahawan hanya perlu daftar, pilih rekabentuk kedai dan iklankan produk.
 
Bebas
Dengan Tema-Tema yang disediakan, usahawan boleh menukar paparan kedai online dengan mudah, Setiap modul juga boleh disembunyikan atau dipaparkan mengikut ciatarasa pemilik kedai Lot.my.
Cantik
Beratus-ratus Latar Belakang yang cantik disediakan. Usahawan hanya perlu membuat pilihan yang sesuai, mengikut kesesuaian untuk dipadankan dengan tema kedai dan produk. Usahawan juga boleh memasukkan logo atau banner sendiri.

Pantas
Tiada pembelian domain, konfigurasi server, muatturun perisian, atau apa jua keperluan kompleks lain untuk menggunakan Lot.my. Lot.my dihostkan berasaskan web dan pendaftaran boleh dibuat dalam 5 minit sahaja di lot.my.
Percuma
Tidak perlu risau tentang kos yang tinggi, kerana Lot.my adalah percuma. Tanpa membayar 1 sen pun, usahawan boleh membuka kedai online sendiri dan mula menjual dengan serta merta. Jika inginkan ciri-ciri tambahan, hanya caj minimal akan dikenakan (RM40/sebulan).

Selamat
Setiap pemilik kedai akan mempunyai ruang operasi yang selamat. Hanya pemilik kedai yang boleh mengakses ruang operasi kedainya sendiri. Lot.my dibantu oleh sistem sekuriti yang tinggi dan sistem pembayaran yang selamat.
Bantuan Sokongan
Lot.my sangat mudah digunakan. Namun, jika perlu, kami akan membantu untuk selesaikan sebarang masalah yang dihadapi.

Lengkap
Lot.my menawarkan sistem e-dagang lengkap yang merangkumi fungsi-fungsi utama perniagaan seperti:
  • Sistem Katalog
  • Sistem Pemasaran
  • Sistem Inventori
  • Sistem Bayaran
  • Sistem Dokumentasi
  • Sistem Perhubungan Pelanggan
Analisa
Lot.my membolehkan usahawan untuk membuat analisa dengan melihat pelbagai statistik, seperti kehadiran harian pelawat, populariti produk, dan rekod jualan.

 
Lot.my memudahkan para usahawan untuk membina perniagaan secara efektif dan efisyen dengan sistem yang pengurusan jualan yang teratur. 

Maklumat lanjut / manual mengenai lot.my, klik di sini.





Korang bolehlah melawat beberapa contoh kedai online di sini.

Disamping itu, untuk meraikan ulangtahun yang pertama, lot.my telah mengadakan satu peraduan yang sangat menarik untuk blogger iaitu Peraduan iPad 4 Blogger lot.my yang berlangsung dari 1-Mac-2011 hingga 31-Mei- 2011.


Pelbagai hadiah menarik disediakan. Hadiah utama merupakan sebuah Apple iPad 16GB



Syarat-syarat penyertaan juga sungguh mudah. Untuk keterangan lanjut korang boleh rujuk di laman peraduan di sini. Apalagi, jomlah join peraduan ini...




Like sueviva

0 comments:

My Homemade Chocolate

Followers

My Iklan

iklan percuma di sini