Sunday, March 27, 2011
Inilah kedai kesukaaan saya, LMC - Bakery World. Hee...bukannya nak promote pun tapi saya dan kawan-kawan memang suka menghabiskan masa kat sini...lebih-lebih lagi bila ada Fish Vin dan assistant nya yang sangat peramah tu :) Kedai ni letaknya di Bandar Baru Rawang. 
Macam-macam bakery stuff boleh beli di sini, semua ada di sini. Kalau nak resepi pun boleh minta kat kedai ni. Kursus-kursus bakery juga selalu dijalankan di sini.
Kalau korang bosan, tak tau nak buat apa datanglah sini. Shopping-shopping bakery stuff. Kalau tak tau nak beli apa atau tak suka buat kek saya cadangkan je beli instant kentang putar ker...sedap sungguh, ataupun beli je instant dadih. Terdapat juga berbagai jenis tepung muffin mix yang mudah untuk di buat untuk korang yang baru nak belajar buat muffin.
 Aduyai...saya baru je menghabiskan berpuluh-puluh RM RM RM kat kedai ni...sukalah kedai ni!


Like sueviva

2 comments:

saya_arief said...

nanty kalau da bikin kek ke, kuih ke.
kirim2 kan la.
:D

Just cal me Sue! said...

haha nanti bila sampai dah expired...

My Homemade Chocolate

Followers

My Iklan

iklan percuma di sini